אלמוג בוקר : למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר.

אלמוג בוקר : למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר.. העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. בהתחלה אצל אחותי ליד חיפה, ואחר כך אצל אחות של אלמוג בנהריה. The latest tweets from @bokeralmog יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. הכתב בדרום של ערוץ 10.

יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים. אלמוג בוקר מדבר מהבטן ומדבר מהלב, עכשו בחדשות 13ישראל חייבת להמשיך את התקיפות למען תושבי העוטף. אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי: בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה. שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית.

×–×
×–×" ×"×™×" משפיל אלמו×' ×'וקר חושף את ×"אירוע ×"קש×" שע×'ר סרו×'ים from www.srugim.co.il
לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. See full list on xnet.ynet.co.il בוקר הוא גם מי שדיווח לראשונה על מרד החיילות בבסיס זיקים, שהוביל לסגירת בסיס הטירונים. בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה. תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר. 9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: דודו, שמעון בוקר, הוא סגן ראש עיריית באר־שבע מטעם הליכוד וגם הוריו הם אנשי ליכוד. איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית?

בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע:

בהתחלה אצל אחותי ליד חיפה, ואחר כך אצל אחות של אלמוג בנהריה. בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע: אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי. היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. ב־2005 עבר בוקר לרדיו דרום ככתב ובהמשך מונה למנהל מחלקת החדשות. עד הקורונה היו פה שנתיים מאוד קשות בעוטף, כל שבועיים־שלושה הייתה הסלמה, ודרך ההתמודדות שלנו היא לא להיות כאן. See full list on xnet.ynet.co.il חודש וחצי לא הייתי בבית. למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר. אלמוג הוא בין הכתבים המוכרים של ערוץ 13 ובעל תואר ראשון בתקשורת.

לא שהיה לי קל קודם, אבל מתברר שאפשר עוד לעלות. השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. אחר כך נסענו לדודים שלי בטירת־צבי, ואז משמיים קיבלנו איזו דירת airbnb ביפו, פנטהאוז מדהים. לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים.

ראיון ×—×' אלמו×' ×'וקר פותח ×
ראיון ×—×' אלמו×' ×'וקר פותח ×"כל סרו×'ים from www.srugim.co.il
אני לא רוצה לשמוע כל היום 'צבע אדום' ואני לא רוצה שהילדים ישמעו, אבל אני מכבדת את מי שבוחר להישאר בבית. See full list on xnet.ynet.co.il אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע: בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. באותה שנה הצליח להשתחל לחברת החדשות של ערוץ 10 ככתב בדרום. באיזשהו שלב היו קיצוצים והורידו את התוכנית של מירי נבו ואלי אילדיס, אבל כשראו שהקורונה חוזרת קיבלתי אור ירוק. חדשות היום עם אלמוג בוקר.

פעם הייתי חוזר בארבע הביתה כדי להוציא את הילדים, היום אני לא יכול להתפנות לזה.

החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ. בהתחלה אצל אחותי ליד חיפה, ואחר כך אצל אחות של אלמוג בנהריה. לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. משמש ככתב חדשות בעוטף עזה מזה כעשור. אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. חודש וחצי לא הייתי בבית. דודו, שמעון בוקר, הוא סגן ראש עיריית באר־שבע מטעם הליכוד וגם הוריו הם אנשי ליכוד. כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, עשה אתמול מעשה אמיץ כשסיפר על הטרדה מינית שחווה במהלך דיווח מגמר יורו 2020 בלונדון. יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. מדהים ומרגש בעיניי שהוא קם בבוקר עם תשוקה לעבודה שלו, ולכן אני מוכנה לעמוד מאחוריו במה שצריך, אם כי ברור שיש ימים שאני תולשת שערות מרוב.

לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. ״ההורים שלי בקשיים כלכליים, ואני צריכה מחשב ללימודים בזום״. יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים. הכתב בדרום של ערוץ 10. אני לא רוצה לשמוע כל היום 'צבע אדום' ואני לא רוצה שהילדים ישמעו, אבל אני מכבדת את מי שבוחר להישאר בבית.

אלמו×' ×'וקר תמונ×
אלמו×' ×'וקר תמונ×" אחת מסלו×'× ×™×" שמספרת סיפור של ק×'וצת ×›×"ור×'ל מוע×"ון עיר משפח×" תמונ×" אחת שמספרת את סיפור×" של ×"פועל ×'אר ש×'×¢ יאלל×" ×"פועל Facebook from lookaside.fbsbx.com
אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. פעם הייתי חוזר בארבע הביתה כדי להוציא את הילדים, היום אני לא יכול להתפנות לזה. רגע לפני פתיחת השנה, היא לא התביישה ושלחה לנו מכתב: See full list on xnet.ynet.co.il בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר. לא שהיה לי קל קודם, אבל מתברר שאפשר עוד לעלות.

כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים;

היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה. התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. See full list on xnet.ynet.co.il אלמוג הוא בין הכתבים המוכרים של ערוץ 13 ובעל תואר ראשון בתקשורת. לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי. תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר. יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים; את הקריירה העיתונאית החל ככתב מוניציפלי בעיתון זמן הנגב, לאחר שהכיר את העורך דאז, אמיר בוחבוט, במכללה.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook